Úprava Webových Stránek

Napsal Medrese (») 11. 12. 2012 v kategorii Novinky, přečteno: 608×

Udělat opravdu skvělou www stránku, ale není úplně jednoduché. Fungující webové stránky by měl dodržovat alespoň pár elementárních podmínek. Počínaje logickým umístění ovládacích prvků, přes dobrý textový obsah, vkusnou grafiku, optimální strukturu atd. Přemýšlet o tom, že poprosíte kolegu nebo jeho studujícího syna aby Vám v jednoduchém html kódu splácal web, určitě už nikdo nebude. Oslovte raději profesionální tvůrce internetových stránek, ti určitě sledují moderní postupy a potřeby svých klientů. Jestliže Vám nevyhovuje realizace webu přes firmu, která se o vše postará, zkuste se s klidem obrátit na konkrétní specialisty jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDelší čas byly (a pořád budou) Podmínkou seo, či spíše, faktory působící na evaluaci www stránek a předně i jeho pozici ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, důvěryhodnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text na prvním místě. Ale v dnešní době už bývá zřejmé, že účinek anchor textu v lincích ztrácí svou hodnotu - ověřený pravdivý údaj. Vliv anchor textu se snižuje z příčin jeho snadné machinace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních technologie. Mohli bychom objevit, že google klade hlavně maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Budovat zpětné odkazy je náročné, lidé (nejspíš) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne. Velké množství provozovatelů webů investují obrovské prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC služeb, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webových stránek, to je skutečně správné, ale jestliže web není dobrý a nevede návštěvníka tam kam si přejeme, jsou to vyhozené peníze. Parádní web prodává, tedy plní svůj cíl. Na druhou stranu skvělý web bez návštěvníků stejně nám nic negeneruje. A bude pozdě na to zkoumat proč web nefunguje, když tolik platíme za reklamu a seo. Zadejte proto tvorbu internetových stránek opravdovým odborníků s kladnou odezvou od spokojených zákazníků.


Komentování tohoto článku je vypnuto.